Saturday, January 8, 2011

latihan INDUSTRI...

MPM

Inilah tempat latihan industri yg telah aku jalani selama lebih kurang 5 bulan lebih...hehehe...tempat ini adalah MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG...tempat ya tdk la jauh dri umah aku..cuma lebih kurang 5-10 minit je da sampai situ...

mula2 aku menjalani latihan industri tu agak takot2 gak la..tp bile da lama rasa seronok plak sebab akak2 gan abang2 kat situ suma best-best..
mula-mula masuk je org yg byk beri tunjuk ajar kat aku sudah semestinya abang amirul..sebab dia la yg menguruskan budak2 praktikal..baik orang ya dan yg pasti ya org parit sbb loghat perak dia boleh tahan la gak,,,hahaha..dia dah bleh di anggap macam abang aku r gak sebab dia banyak bagi pendapat dan pandangan  tak kire la tentang kerja atau pon kehidupan..

mase aku bekerja kat situ aku ditempatkan di bahagian pentadbiran/pengurusan..aku bekerja dibawah kak ikin yg menguruskan aktiviti/program kursus dan latihan kakitangan MPM..kak ikin ni sporting giler..slalu gak g kuar mkan gan dye mse praktikal lu...sowg ag akak yg slalu aku bergosip gan aku iaitu kak siti...
kak siti gan kak ikin ni la yg slalu beri tunjuk ajar tentang selok belok tentang MPM..sedikit sebanyak dapat la aku pengetahuan tentang kerja-kerja yg mereka lakukan...
sepanjang aku bekerja di situ banyak gak la pengalaman dan ilmu yg dapat aku pelajari...walaupun tak la sehebat mana pon tp cukup la menambahkan pengalaman bekerja itu..
HEHEHEHE!!!

No comments:

Post a Comment