Saturday, January 1, 2011

FWenzzz!!!

hidup ini penuh kekosongan jika hidup bersendirian jd, utk itu kte perlukan teman yg boleh menghiburkan hati dikala suka dan duka...itu lah KAWAN2 @ TEMAN....hehehe....ni nak citer skit pasal kawan2 aku yg the best semasa aku susah & senang bersama....


 chenta atiku suka & duka

  • dri kiri tu syafiqa mansor, kmi pggil dia "Kesor"..panggilan manja la ktekan..hahaha..
  • sorang ag tu plak yg hitam manis tu Noranisa.."nisa" pangilan manja yea..hehehe!!
  • terasa wndu plak kt dorang..huhuu..bila la agak ya nk bertemu dowg ni..msing2 blaja jauh2...
  • mereka ni la kawan2 aku mase sek ag...sampai skrg still berkawan...harap2 perkenalan kte ini berkekalan sehingga akhir hayat...
  • LUV U ALL!!!

member yg the best & luvly
  • mereka ni plak kawan2 aku semasa sem 1 dan sem 2..walaupun sekejap mereka tetap dihati
  • dari kiri itu, aku, NUYOI, KAK LYNN, EIYA & AAINA
  • dowang ni sume luvly..sonok berkawan gan dowang...
  • klu kat dlam bilik, kmi la yg pling meriah sekali...HAHAHA!!!
  • akak yg pling kecik tu da x mcam akak da bila berkawan gan kmi...
  • sume perangai cam kanak-kanak ribena...hahaha!!!




No comments:

Post a Comment